Bij MAO-WOW Amsterdam hebben we een toegewijd PayPal klantenserviceteam dat 24/7 online is om ervoor te zorgen dat we altijd klaar staan om te helpen! E-mail ons op pay-pal-support@mao-wow.de.
We raden je aan eerst contact met ons op te nemen voordat je contact opneemt met PayPal, omdat we altijd online zijn en je direct antwoord zullen geven. We bieden ook veel snellere oplossingen in vergelijking met PayPal en besparen je tot 95% van je tijd.
We hechten veel waarde aan jou als klant en bieden je daarom snelle en eenvoudige oplossingen zodat je altijd tevreden bent!
Bij ons sta JIJ altijd bovenaan! En dus zorgen we er met ons terugbetalingsbeleid voor dat je je geld binnen 2-3 dagen terugkrijgt!
In tegenstelling tot PayPal terugbetalingen waar je 6-8 lange weken moet wachten. Met het betalingsplatform van PayPal moet je veel processen en controles ondergaan zonder garantie dat je zelfs je geld terugkrijgt, wat je tijd kan kosten.
Daarom hebben we een goed opgeleid en gepassioneerd team dat u graag helpt met uw probleem en u binnen 2-3 dagen de best mogelijke oplossing biedt!
Voor meer informatie of vragen over uw PayPal-bestelling,
kunt u contact opnemen met ons PayPal-team op:
pay-pal-support@mao-wow.de
Veelgestelde vragen
- Dat hoeft u niet te doen! We hebben een toegewijd Paypal klantenserviceteam dat 24/7 online is om ervoor te zorgen dat we altijd klaar staan om u te helpen!
We raden u zeker aan eerst contact met ons op te nemen voordat u contact opneemt met PayPal, omdat we altijd online zijn en u onmiddellijk zullen antwoorden. We bieden ook veel snellere oplossingen in vergelijking met PayPal en besparen u tot 90% van uw tijd.
Bij ons komt JIJ altijd op de eerste plaats! Wij zorgen ervoor dat je je geld binnen 2-3 dagen terug hebt! In tegenstelling tot PayPal waar je 6-8 lange weken moet wachten.
Met het betalingsplatform van PayPal moet je veel processen en controles doorlopen zonder garantie dat je je geld terugkrijgt, wat je tijd kan kosten.
Daarom hebben we een zeer bekwaam en gepassioneerd team dat je graag helpt met je verzoek en ervoor zorgt dat je binnen 2-3 dagen de best mogelijke oplossing krijgt!
TERUGBETALINGEN
- Je kunt je geld binnen 2-3 werkdagen terugkrijgen door contact op te nemen met ons 24/7 ondersteuningsteam!
Anders kan het tot 6-8 weken duren om je geld terug te krijgen op je rekening als je je terugbetaling via PayPal verwerkt.
We raden je aan om in plaats daarvan contact op te nemen met ons speciale PayPal-ondersteuningsteam!
Wat als ik de verkeerde maat/kleur heb ontvangen?
Al onze productpagina's bevatten een maattabel en zijn gekoppeld aan onze maat-, kleur- en stijlinstructies.
Als je echter een andere maat of kleur hebt ontvangen dan je oorspronkelijk hebt besteld, sturen we je direct en gratis een vervangend artikel! Ja! Je hoeft nergens voor te betalen!
Stuur een e-mail naar pay-pal-support@mao-wow.de met een foto of video waarop het verkeerde artikel te zien is, zodat we je een gratis vervangend artikel kunnen sturen of een tegoedbon als je een ander artikel wilt.
Als je een ander artikel als vervanging wilt, kun je een ander product kiezen, zelfs met een hogere prijs, en gewoon het verschil betalen bij het afrekenen.
Stuur terug.
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
-
Stuur een foto/video van je gekochte product naar pay-pal-support@mao-wow.de
-
Ons team zal de zaak onderzoeken en zodra dit bevestigd is, sturen we je een retourbevestiging met het retouradres.
-
Zodra je ons de retourgegevens stuurt, zelfs als het artikel nog onderweg is, storten we het bedrag binnen 2-3 dagen terug op je rekening!
-
Moet ik betalen voor de retourzending?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun eigen retourverzendkosten. We accepteren alleen retourzendingen met een trackingoptie, omdat we dan kunnen bevestigen of een pakket onderweg is naar ons. Let op: Wij zijniet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.
ANNULERING
- Wat gebeurt er als ik mijn bestelling annuleer?
Als je bestelling nog in het verpakkingsproces zit en nog niet is verzonden,kunnen we je bestelling annuleren en je een volledige terugbetaling geven, die je dan binnen 2-3 dagen ontvangt. Als je daarentegen contact opneemt met je bank of PayPal om je geld terug te krijgen, kan dit variëren en zelfs 6-8 weken duren!
Levering
- Waar is mijn bestelling?
Nadat de bestelling is bevestigd, sturen we je een e-mail met een trackingnummer en het duurt altijd minstens 7-10 dagen,afhankelijk van je locatie.
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt geweigerd
Als je niet thuis bent op het moment van levering, zal de koerier nog 2 pogingen doen om het pakket bij je af te leveren.
Als er problemen zijn met je bestelling, bieden we je graag een gratis vervanging of een tegoedbon aan.
ONGEOORLOOFDE VERWERVING
- Ik herken de lading niet, wat moet ik doen?
Als je een e-mail ontvangt of een afschrijving ziet met betrekking tot PayPal waarvan je niet op de hoogte bent, meld de ongeautoriseerde afschrijving dan aan ons.
We willen ervoor zorgen dat uw rekening een extra beveiligingslaag heeft.
Ons toegewijde team is 24/7 beschikbaar om u te helpen met uw zorgen!
ONTBREKENDE/BESCHADIGDE BESTELLING
- Wat gebeurt er als mijn goederen ontbreken of beschadigd zijn?
Als je de voorkeur geeft aan een ander artikel als vervanging, kun je een ander product kiezen, zelfs met een hogere prijswaarde, en gewoon het verschil betalen bij de kassa.
- De producten die ik heb ontvangen zijn niet wat ik dacht dat ze zouden zijn.