Meteen naar de content

WIJ MOETEN HELAAS SLUITEN... | NU TOT -70% OP ALLES

Terug sturen

Retourneren en garantie


Niet tevreden met je bestelling? Het spijt ons en we horen graag wat we kunnen doen om je blij te maken!
Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening staat.

Hier zijn enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:

1. WAT IS DE RETOURPERIODE?
Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van onze leverancier retourneren.

2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUGKRIJG?
Nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet geopend zijn, wordt het volledige bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalwijze. Alle klanten moeten contact met ons opnemen nadat ze het pakket hebben teruggestuurd en ons voorzien van traceergegevens, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: bij de meeste financiële instellingen duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen om de restitutie te verwerken.

3. WAAROM ZIJN DE SCHOONHEIDS- EN GEZONDHEIDSPRODUCTEN UITGESLOTEN VAN HET RETOURBELEID?
De schoonheids- en gezondheidsproducten worden beschouwd als hygiëneproducten. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan geen retourzendingen van schoonheids- en gezondheidsproducten toe om de veiligheid van onze klanten te waarborgen. Wij zijn hierin niet de enige. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

4. MOET IK DE VERZENDKOSTEN VOOR HET RETOURNEREN BETALEN?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun eigen retourverzendkosten. We raden je aan je retourzending te voorzien van een trackingnummer, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

14 DAGEN GARANTIE RETOURBELEID.

Onze 14 dagen garantie geldt voor alle MAO-WOW producten. Je hebt 14 dagen vanaf de aankoopdatum om onze producten uit te proberen. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, kunt u uw artikelen retourneren naar de oorspronkelijke betaalmethode voor terugbetaling. Voor alle retourzendingen worden 20% restockingkosten in rekening gebracht (per artikel).

-Alle retourzendingen moeten in nieuwstaat verkeren zonder zichtbare gebruikssporen en moeten worden geretourneerd met alle oorspronkelijk geleverde onderdelen en accessoires. Ontbrekende onderdelen vertragen het terugbetalingsproces.
-Alle retourzendingen worden geïnspecteerd bij aankomst in ons distributiecentrum. Als het product in slechte staat is of als oorspronkelijk geleverde onderdelen of accessoires beschadigd of in slechte staat zijn, kan dit het restitutiebedrag verlagen. Als er een onderdeel ontbreekt, worden de kosten van dat onderdeel afgetrokken van het restitutiebedrag.
-U bent verantwoordelijk voor alle retourverzendkosten.

5. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET U OP TE NEMEN?
Je moet contact met ons opnemen voordat je een product terugstuurt. Je ontvangt dan instructies over hoe je het artikel moet retourneren. Houd er rekening mee dat alle producten moeten worden teruggestuurd naar onze leveranciers in de Filippijnen of China.

6. HOE KAN IK CONTACT MET U OPNEMEN?
Je kunt contact met ons opnemen per e-mail op info@mao-wow.nl of via onderstaand formulier. Het MAO-WOW team werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een reactie binnen 24 uur en helpen je graag!

7. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?
Voeg voor de snelste oplossing een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. Foto's op een plat oppervlak waar het label en het defect duidelijk te zien zijn, zijn het beste. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.


Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op.


Eenvoudig retourneren in 3 stappen
Stap 1: Vul het retourformulier in
Stuur ons een e-mail via de contactpagina om het retourformulier te ontvangen.
Stap 2: Verzend de bestelling
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier naar het adres dat op het retourformulier staat. Zorg ervoor dat je een track & trace-code bij het pakket voegt. Jij bent als afzender verantwoordelijk en we willen geen misverstanden.
Stap 3: Ontvangst van het aankoopbedrag op je bankrekening
Zodra we het pakket hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen (geschatte verwerkingstijd) op je bankrekening staat.

Betaal altijd veilig

De Populairste betaalmethodes

Snelle en gratis verzending